Omistaja Sladjan M
Vahvistettu BankID
Keskimääräinen vastausaika: tunnin kuluttua
100% vastausprosentti
Odenplan 396.1 km
Ajoneuvojen vahingot korvataan 300 000 kr saakka ja vuokraajalle kuuluu 5 000 kr omavastuu. Tieapu sisältyy hintaan ilman ylimääräistä. Lue lisää
Bilen är lätt att köra med automat växelllåda. Passar perfekt om du ska flytta, hämta eller slänga grejer. Den har stor last utrymme. Dörren på sidan och bak dörrar. Dragkrok, bluetooth. Tre sitt platser inkl förare. Hämtas och lämnas med full tank. Trängselavgift tillkommer. Om bilen är inte fulltankat vid återlämning tillkommer en avgift på 300kr. Vid återlämning bilen ska vara städat och ren. Hyrestagare kan hämta och lämna bilen på: -Birger Jarlsgatan 120C vid Circle k. -Drottning Kristinas väg 2 Tekniska högskolan. -Karlbergsvägen 4 Odenplan -Stockholmsvägen 43 Stocksund -Ankdammsgatan 44 Solna Lastutrymmets mått (6m3) Längd: 270cm Bredd: 160cm Höjd: 130cm Max lastvikt: 1020 kg Bil höjd: 195cm 300 fria km per dag, därefter 2 kr/km.
Ajoneuvojen vahingot korvataan 300 000 kr saakka ja vuokraajalle kuuluu 5 000 kr omavastuu. Tieapu sisältyy hintaan ilman ylimääräistä. Lue lisää
Jos peruutat kaksi (2) päivää ennen vuokrauksen alkamista, vuokrasumma palautetaan täysimääräisenä. Jos peruutus tehdään yhtä (1) päivää ennen vuokrauksen alkamista, vuokrasummasta palautetaan 50 %. Jos peruutus tehdään samana päivänä kuin vuokrauksen pitäisi alkaa, mitään ei palauteta. Lue lisää
Magnus T On vuokrannut AUTOMAT Lättlastbil / Flytbil
Camilla Manolya K On vuokrannut AUTOMAT Lättlastbil / Flytbil
"Toppensmidigt!"
Linus G On vuokrannut AUTOMAT Lättlastbil / Flytbil
Näytä lisää